het natt vid krille.

Snacka om att det var fest vid krille, anlände ditt kl 10 ungfär. Det var röj redan då, men runt kl 00 kom det ännu mera. Cissi och Diana döck upp, det var ett jävla bra tag sen sist vi sågs. Så var även erik.k där, han med den lilla snoppen och den håriga rumpan. GUD vad äckligt! Vidrigt! att killar aldrig lär sig att ta bort allt hår på rumpan och kuken.. Jaja.. Idag har jag bara legat hemma med världens baksmälla, har även tittat lite på de gamla avsnitten av svenska hollywood fruarana. Anna Anka, Fan vad jag älskar henne;)



ikväll blir det bara att ligga i min sköna säng. ska även in på www.chatroulette.com så ni kan gå in och hitta mig ;)

Kiss Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0