Fikade med mamma.

Han inte skriva innan jag skulle iväg och träffa mamma. försovde mig och fick bråttom att välja kläder och sminka mig. Man kan inte se en osminkad Bella, det är så tragiskt att vissa inte sminkar sig. Vem vill inte se bra ut?

Fiket med mamma var riktigt trevligt, har inte träffat henne på 3 månader nu för att hon har varit bortrest och är äntligen hemma tillbaka. Vi pratade om hennes utvik på ...... tidningen. Vilken mamma jag har ;) Pratade även om min framtid, som ser väldigt ljus ut för att pappas företag går riktigt riktigt bra. Jag behöver nog inte jobba riktigt ännu i alla fall. Men jag ska ju faktiskt på ett jobb möte nu om ca 1 timme. Det är bara en intresse grej som kan vara kul att ha på sidan om.

Love; Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0