Chatroulette.

Fan vilken tråkig sida. Skulle vara trevligare om det var 20 åringar som satt och runkade framför cammen än alla 50 åringar som inte har något liv. Var är alla brudarna? Har dom skrämt iväg dem? Synd att det bara fanns 50 åringar, annars skulle ja också ha kunnat bidra med något ;)

Hoppas på en solig dag imorgon så jag ska ta en fika med mamma på förmiddagen, och på eftermiddagen skall jag faktiskt på ett jobb möte. Konstigt för att vara mig, men vi får se hur det går. Imorgon borde även ett paket anlände hem till mig, bestälde från hemsex.se en liten leksak åt mig, som man kan ta med sig i handväskan. en sån borde alla ha i sin handväska. ;) www.hemsex.se


Ha en bra kväll.

Love; Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0