dålig uppdatering sorry

Oj förlåt för en dålig uppdatering här på bloggen. Jag är nästan alltid upptagen med saker som shopping, fester, möten, snoppar :O oj det är förbjudet att säga, men jag måste bara säga att Clone a Willy är så jävla najs. för ni som inte vet vad det är så är det en massa som man stoppar in snoppen i, och så blir det en kopia till tjejen:) SÅ NICE! Jag har 3 såna en från erik, david, fredde! Jag måste verkligen bli bättre på att blogga! då kan jag ju känna egna cash, och då blir nog pappa glad :D


LOVE BELLA

Kommentarer
Postat av: Hampus

ha ha ja de e riktigt najs me clone a willy.

gör en med choklad och ge bort i present till hela släkten. lr ät själv om du känner för det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0